Sådan opgrader du din marketingsplan for din virksomhed
Gode råd jun 23, 2020
Marketing er en af de vigtigste dele af enhver lille virksomhed, og det er især vigtigt for nye startups. En effektiv markedsføringsplan – en, der hjælper dig med at identificere de marketingaktiviteter, der har det højeste afkast af investeringen – kan ofte være forskellen mellem en lille virksomhed, der trives, og en, der aftager. Hvis du er i færd med at starte en ny lille virksomhed og er klar til at få fødderne våde af markedsføring, vil denne samling af artikler hjælpe dig med at planlægge, implementere og udvikle effektive marketingteknikker.
Få styr på marketing
En marketingplan er et vigtigt marketingværktøj for enhver lille virksomhed. Denne trin-for-trin-tutorial strømline processen ved at lede dig gennem 10 spørgsmål. Dine svar opretter en funktionel og strømlinet marketingplan, som du kan bruge som en plan for din lille virksomhed. Du kan også bruge dynamicweb cms, som er en platform hvor du kan styre det hele. En SWOT-analyse er et af de bedste strategiske planlægningsværktøjer for en lille virksomhedsejer, der er interesseret i at forbedre sin markedsføringsaktivitet. Det er ret nemt at gøre, men alligevel kan de indsamlede oplysninger hjælpe dig med at tage bedre beslutninger i din virksomhed og især markedsføring. Denne tutorial vil lede dig gennem processen og give et eksempel på en SWOT-matrix, du kan bruge.
USP
En unik salgsproposition (USP) er en erklæring, der kortfattet skitserer, hvordan din virksomhed, produkt eller tjeneste er forskellig fra din konkurrence. Det er ekstremt vigtigt for startups, fordi det identificerer, hvorfor dine målklienter skal vælge dig frem for konkurrencen. Denne fire-trins øvelse vil hjælpe dig med at skrive et unikt salgsprojekt til din lille virksomhed. Der er tusinder af måder, du kan markedsføre din lille virksomhed på, og det tager ofte mange af dem at prøve at identificere de marketingaktiviteter, der er mest effektive for din virksomhed. H