Få telefonpasning, og fordyb dig i dit arbejde
Gode råd sep 01, 2022
Ejer du en virksomhed, hvor det er essentielt, at du tager imod telefonopkald fra diverse kunder? Hvis du hele tiden skal være klar til at tage imod telefonen, kan dette medvirke til, at du ikke har mulighed for at fordybe dig i visse opgaver – samtidig med, at det kan være en stressfaktor, da arbejdet således er præget af mange omskiftelser.
Vær til stede
Uanset om du ejer en stor eller mindre virksomhed, er det væsentligt at være til stede, når du har kunder. Dog er det imidlertid lige så vigtigt at være til stede for nye potentielle kunder, som ringer ind med spørgsmål eller lignende, hvorfor du således altid skal være klar ved telefonen, hvis nogle ringer. Du undgår ubesvarede opkald med telefonpasning, så eventuelle kunder har mulighed for at ringe når som helst. På denne måde kan du være til stede i nuet – hvad enten det handler om at være til stede for kunder eller igangværende opgaver andre steder i virksomheden, som kræver din opmærksomhed i momentet.
Hvilke fordele er der?
Hvis du vælger denne løsning med telefonpasning, er der flere forskellige fordele. Du undgår, som allerede nævnt, ubesvarede opkald – men der bliver ligeledes taget imod beskeder, viderestillet opkald, eller booket aftaler, hvis du ønsker dette. På denne måde risikerer du ikke, at potentielle kunder finder andre virksomheder i stedet, fordi de ringer forgæves til dig.
Hvordan er processen?
Processen fungerer således, at du får et spørgeskema, så firmaet kan lære lige netop din virksomhed godt at kende, så servicen fungerer optimalt. Hvis du har behov for pasning af telefonen i længere perioder – måske grundet ferie, sygdom eller andet – er dette tillige en mulighed. De forskellige abonnementer har du mulighed for at se på hjemmesiden. Firmaet ligger placeret i Aalborg, og de nordjyske medarbejdere er altid klar til at hjælpe netop din virksomhed med telefonpasning.